oke first , aku rindu die . second , nak dengar suara die . third , perlukan seorang teman . fourth , ak lapar . heheh . now kite mula ngan first . ak rindu gile kat die babe . rindu tahap gaban . dah seminggu tak text ngan die . die ade text aku tapi entah nape aku xrase nak reply . so sampai sekarang la tak concact . die ade tanya aku , nape ak cam sombong samacam ? aku just jawab ak busy , padahal tak pun . pelik kan ? second , aku rindu nak dengar suara die . die ade call aku . mule-mule tu ak reject . then die hantar message and tanya lakan . aku kate ak tertekan and ak suruh die call balik . die call la , tapi tak sampai 5 minit die cakap ngan aku , ak terus letak fon . aku hantar message kat die , aku cakap yang batery fon aku low . padahal tak pun . lepas tu aku off fon sampai la pagi esok . actually aku xpaham gak nape aku wat sume nie . even aku rindu gile kat die . stupud thing right ? ahh , caralaa ~ third plak , aku need someone tuk luahkan sume nie . tak kire laki or pompuan , asalkan paham isi hati aku . aku cam blurr , xtau nak wat camne and nak tangani problem nie . fourt , ak lapar gile soit ! dah seminggu tak makan bab diet . hah , diet ? oh no ! hmm , nak kuruskan badan la , apelagi .  just makan makanan ringan je . aku lapar laa . xpela u guys , xde mood nie . ak chauw lu ! smekom :D